söndag 10 maj 2009

En dag på klubben


Hallå där ute..

Idag har det varit Lydnadsprov nere på klubben, TACK till alla inblandade nu har vi gjort en god gärning för Heby BK igen.

Vi hade 5 ettor, 5 tvåor och 3 treor till start. Samtliga vinnare fick ett första pris. GRATTIS.

Kan tyvärr inte skryta med att mina kursare var bland dom men vi ska nog fila till det så att slutresultatet blir bra.


Tur att man har kamrater som är observanta, ställde in ett viktigt tävlingsmötet på klubben för att jag trodde att jag måste åka till Västerås på ett ännu viktigare tävlingsmöte. Men tack vare att Mia B (som inte är så rutinerad tävlande) men mycket läskunnig hade läst att mötet i Västerås skulle vara den 10 juni så slapp Göran och jag åka till Västerås för jäves. Men nu måste jag snabbt dra ihop ett nytt tävlingsmöte iklubben för att se hur många som kan och vill hjälpa till, men med lite tur så kan smörgåstårtan locka och många kan komma.

Annars tränar vi på och försöker fixa på tomten, våren har ju slagit fart med stormsteg även här uppe i Tärnsjö.


Ha de gott och träna på.

1 kommentar:

  1. Man kan ju inte hålla reda på allt... ;)

    Kämpa på med träningen!!

    Snart ä det korning och läger....

    SvaraRadera