söndag 25 januari 2009

Blöt sökträning

Ja man kan ju inte skryta med att vi just nu har fint väder. Nej blötsnö och noll gradigt inte den trevligaste varijanten av väder.
Men är det bestämt träning så är det. Idag var det nästan hela sökgänget som kunde, vi åkte till en ny bana. Vi måste ju kunna komma fram, just nu kan man inte köra över allt. Men här gick det bra.
Kira fick gå sist hon har ju börjat löpa. vi körde tre skick på fullt djup bra tagande av rulle fint framslag till mig och kanon påvis, gott levergodis av figgen som bjöd henne kongen när jag var framme, sedan lekte Kira och jag halvägs in till stigen. Därefter ordning i klasssen och fokus på nästa figge. Detta fungerade kanon bra inga lekinvitningsstopp hos figgen. Avslutade med två riktnings poppar på ca 60m håll. Bra markeringar även här. Ja det verkar som söket börjar falla på plats, jätte roligt.
En lite promenad med min kära vännina Cissi och Kiras bästa kompis Ya-Ya, Hassan fick också följa med. Den gamle mannen gillar att gå på promenad med tjejerna.
Nä nu är jag tvungen att göra annat.
Skrivs Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar