onsdag 29 april 2009

Det häftigaste jag gjort.


Nu ni nu är jag stor flicka säger matte, nu ska du få börja med något som dom stora pojkarna håller på med. Men först fick jag ta tassen på att inte bita folk i vardagen, det är väl dumt när man kan använda dom som pinnkastare.

Jag har ju fått prova på detta med att bita i en trasa förrut, urkul. Men matte har alltid sagt att du får vänta tills du är färdig i muskler och skelett, vill att jag ska vara mogen i knoppen och kroppen. Vi måste ändå ha dom andra grenarna om man nu ska tävla i skydds.

Vi körde lite bettövningar och anskällningar och jag skötte mig utmärkt matte sa att det finns fina anlag - vad det nu betyder och hur kan hon se det som knapt kan något om skyddset.
Vi ska på skyddsläger under "Flygarhelgen" det ska bli roligt, hoppas man får lära sig något nytt.
Återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar